četrtek, 18. februar 2010

Darilce

Danes teden si bom lahko zapela: Danes mi je .... in zato imam darilce za vas.
Ko sem pred leti delala za božično darilo take skledice, sem jih naredila le toliko, kot sem jih potrebovala. Saj veste kako je, če te predbožični čas preganja :-)). Zato sem sklenila, da moram tudi sebi narediti eno. Končno! No, naredila sem dve, še eno za eno izmed vas. Če bi jo imele, pustite spodaj komentar. Lahko širite glas dalje, ni pa pogoj. Žrebala bom v soboto, 27.02.2010.

Skledice so narejeni iz das mase, v katero sem odtisnila doma narejene odtise češenj. Barvala sem z akrilnimi barvami. Manjka smo še lakiranje z lakom.

11 komentarjev:

  1. Češnje so res zelo lepe in sklede tudi. Veselo bodo popestrile kakšno sobo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Komaj čakam češnje, kako lepa bo šele polna skledica slastnih češenj.
    Pa seveda vse najboljše ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, krasna skledica. Bom kar širila glas, naj se še drugi vidijo kako lušne so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuauu prekrasna skledica!
    Vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz bi, jaz bi imela te češnje. Tudi zato, ker vem kako lepi so tvoji izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  6. :)) ne bi imela nič proti, če bi si lahko na taki skledčki kmalu postregla češnje :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz se ne bi branila te skledice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. For Andreja - Hvala lepa for Your visit and Your kind comment!
    Congratulations on Your website, more and more beautiful and proudly linked from mine!
    Best wishes from Pille (Estonian living and knitting in Italy)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.