petek, 23. september 2011

Nova Gozdarska

Spet ena gozdarska; za gozdarja, ki danes praznuje Abrahama in ta gospod se piše Jež.
Zato je glavni motiv čestitke ježek, ki se boji polžka :-))
Ježek je narisan s keramičnim svinčnikom in pobarvan z vodnimi suhimi barvicami. Za boljši efekt sem ga izrezala, ravno tako polžka in štor, na katerega se je umaknil ježek. Praprot je odtis štampiljke.
Oblake sem narisala na papir z oblaki in ju izrezala, sonce pa je izštancano.
 Izštancane rožice, listki in travica.
Čisto prava za prvi jesenski dan!
Uživajte v barvah jeseni :-))

7 komentarjev:

  1. se mi je zdelo,da sem nekaj podobnega že videla ;)
    mi je pa všeč tale "lepljenka" izpade kot lutkovno gledališče s papirnatimi lutkami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno se je poklopila s prvim jesenskim dnem in super si jo naredila. Razposajena in zabavna, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa bo smeha! Krasno si jo sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kako je simpatična. Čestitka zgleda kot sodobna slikanica, kjer je veliko nalepljenega,
    živahnega in se vse premika. Lepa je .....:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, hi,hi... simpatična in posrečena, superca, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav gotovo je bil zelo navdušen :)), saj je zelo lepa. lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.