sreda, 6. februar 2013

CRAFT-alnica # 75 - Ljubezen je v zraku

V čast in veselje mi je, da sem postala del naše/slovenske ustvarjalne ekipe CRAFT-alnica. Hvala Manueli, Simoni, Lili in Janji, ker vam je moje ustvarjenje všeč in ste me povabile v ekipo.
Verjamem, da se bomo imele lepo :-))
Simona pravi "Ljubezen je v zraku" in z zelo luštno temo začenjam, tako kot Janja pred dvema letoma :-)) Za izdelavo voščilnice sem si izbrala ljubko štampiljko LOTV in jo pobarvala z akvarelnimi barvicami. Uporabila sem dizajnerski papir Lemonade. Kot dodatek sem izrezala nekaj malih srčkov in srčka iz šablone WhiffOfJoy. Uporabila sem štampiljko z napisom: "Najmočnejša sila na svetu je ljubezen" iz UstvarjalnegaDotika. Štampiljko sem odtisnila na bel papir s srčki, nato pa sem jo poštempljala z blazinico DistressInk FiredBrick.
***
Odkar vem zanjo,
imajo dnevi modre oči in vode barvo njenega krila.
Odkar vem zanjo,
veter šumi njen glas in rože njene besede govore.
Odkar vem zanjo,
sem kakor avgustovska noč: miren, poln zvezd in daljav.
IVAN MINATTI
***
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
SketchSaturday - skica
MyTimeToCraft - ljubezen je v zraku
CraftyCalendar - ljubezen
StampavieAndMore - ljubezen
TheCuttlebug - ljubezen je v zraku
IzazoviSlatkiši - valentinovo
EverybodyArt - srca
SimonSaysStamp - SRCA
ThePinkElephant - slika kot inspiracija
Allsorts - luštno
BearlyMine - karkoli
PapertakeWeekly - karkoli
Pokukajte k ostalim članicam; k Manueli, Simoni, Lili in Janji in se nam pridružite s svojo voščilnico!

♥♥♥ Radi se imejte! ♥♥♥

30 komentarjev:

  1. Ooooo čestitke, da si v ekipi Craftalnice, sigurno si zaslužiš, saj so tvoje voščilnice prekrasne. Tudi tale nič ne zaostaja, všeč mi je kako si jo okrasila. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za vstop med Craftalničarke in za prikazano lepotičko. Motiv je tako ljubek, tudi za kakšen izziv z naslovom Z vetrom v laseh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super,čestitke tudi iz moje strani. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo! Napis je pa tudi čudovit in resničen!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna! Brez ljubezni mi živeti ni.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji izdelki so vedno krasni in lepo izdelani. Tudi današnja voščilnica je taka. Zelo mi je všeč napis, ki deluje kot priponka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za pridružitev k teamu. Ljubko voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke veliko dobrih idej in fantastičnih izdelkov, kot smo jih pri tebi vajeni.
    Današnja je tudi čudovita-posvečena ljubezni.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam da si postala nova članica in itak si zaslužiš saj nas vedno presenetiš z ljubkimi čestitkami:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a fun card, Andreja! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp challenge this week!

    OdgovoriIzbriši
  11. :) še tukaj: DOBRODOŠLA
    Veselim se novih izzivov s teboj :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam, ker si v ekipi! Zasluženo.
    Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam za izbiro v ustvarjalni tim. Res pa je, da mene tvoje delo tudi navdušuje in si res prava za to "delo"

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za tim in krasna čestitka, tako zaljubljena :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely work and thanks for joining us over at Allsorts challenge this week
    x catherine

    OdgovoriIzbriši
  16. That image is so dang adorable, love what you did! Thanks for joining us this week at The Cuttlebug Spot!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepo voščilnico si naredila za "vstop" v ekipo Craft-alnice :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke za vstop v CRAFT-alničino ekipo! Zelo lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke Andreja za vstop v ustvarjalni team Craftalnice! Sedaj bo še bolj privlačno pogledati naslovno objavo, saj bo bogatejša za tvoj izdelek. Tudi ta za prvo je čudovit. LP:))

    OdgovoriIzbriši
  20. Andreja čestitke tudi iz moje strani. Čestitka je krasna in verz...verz mi je neznansko všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. love the scooter! Thanks for joining us at My Time To Craft!

    OdgovoriIzbriši
  22. Trikrat hura za novo ustvarjalko v timu Craftalnice! Čestitam! Voščilnica je pa res ljubka in Minattijeva pesem mi je tudi strašno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  23. What a great card, I love the image, and your colouring. Thanks for joining the Love Is In The Air Challenge at the Cuttlebug Spot.

    OdgovoriIzbriši
  24. ČESTITAM, ČESTITAM ČESTITAM...!!! :). S čudovito voščinico si začela na Craftalnici! Uživaj še naprej ob tvojem ustvarjanju... :)). Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  25. Andreja, čestitke! Vsekakor si prava izbira in zelo sem vesela, da so te izbrale. Tale čestitka je nadvse ljubka in tudi meni je všeč ta 'priponka'.

    OdgovoriIzbriši
  26. How cute is this image, and beautifully used, fabby card. Thank you for joining us at Bearly Mine Challenges this week. Hugs Jackie DT.

    OdgovoriIzbriši
  27. Cestitam!:)
    Divna je cestitka! Prelepi su mi i motiv i papiri. :)

    Hvala ti sto ucestvujes u izazovu. Srecno!:)

    Pozdrav
    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  28. Adorable! Thanks so much for joining us at The Pink Elephant!

    OdgovoriIzbriši
  29. so cute! thanks for joining the fun at The Pink Elephant!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.