torek, 7. maj 2013

Tehnika maskiranja

Vladka in Tina sta nam pripravili nov inspiracijski izziv. Tokrat je tudi mene zelo hitro potegnila tehnika maskiranja, ki jo je Tina zelo lepo opisala na svojem blogu. Všeč so mi njuni izzivi, ker ustvarjata vedno nekaj drugega oz. uporabita drugo tehniko.
Uporabila sem štampiljko "vejic" in jo odtisnila z embos blazinico in nato na odtis posula prozoren prah in ga zapekla s pištolo na vroči zrak. Maskirala sem prostor, kjer sta metuljčka in Vladkin napis. Všeč mi je bila, zato je nastalo nekaj barvnih različic.

No, pa imam zopet nekaj zaloge preprostih voščilnic :-))
Hvala vama za ta izziv!

14 komentarjev:

  1. Čudovite! Mhmhmh tele štampiljke za osnovo imam tudi jaz.Mogoče se lotim izziva tudi jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo lepoooo, Andreja! ...in odlična ideja, da si jih naredila kar nekaj in jih imaš sedaj na zalogi. Sem prepričana, da ne bodo dolgo... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite! Zelo lepo zalogo si si pripravila :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnice si naredila. Dobro je imeti kaj na zalogi.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Tinini in Vladkini izzivi so kakor droga, zate tudi ?? Jaz si najprej rečem, tokrat pa ne, potem pa mi zaposlita možgane in študiram in tuhtam kaj in kako bi naredila.
    Vidim, da je tokrat tudi tebi uspelo izdelati nekaj lepih v različnih odtenkih :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni vedno znova pogreje srce in duso, ko vidim, da vas s Tino tako krasno spodbudiva in predvsem to, da pri tem uzivate. Tokratni izziv je res kot nalasc, da sprobas ze znano tehniko in jo poskusas spremeniti v nekaj novega. In to poigravanje s stampiljkami te res kar zasvoji. Vsec mi je, da si embosirala odtise in tako dala cisto svoj pecat temu izzivu. Super so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen metuljev let, super maskiranje,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Take fletne voščilnice so nastale, všeč mi je embosiranje s prozorno in temni odtisi, ki tako še bolj izstopajo. Fino je imeti nekaj na zalogo, kaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super! Prava barvna mavrica voščilnic!

    OdgovoriIzbriši
  10. joj kakoso krasne! super ebosing. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, hvala za tako prijazne besede in čudovit set, ki mi je takoj zbudil željo, da sedem za mizo in ustvarim nekaj podobnega. Všeč so mi žive barve in prozorno embosiranje in takole v setu bi bile krasno darilce.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je tole maskiranje in definitivno ga enkrat uporabim.

    OdgovoriIzbriši
  13. fabulous card

    Thanks for your lovely comment

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.