nedelja, 2. junij 2013

Sveti krst

V zadnjem času se je zelo dogajalo, saj sem prejela kar nekaj naročil za izdelavo predvsem krstnih voščilnic in ene škatlice. Sicer ni videti kaj dosti novega in drugačnega, a vseeno si izdelki zaslužijo svojo objavo!
 
Krstili so Andreja in naročnica je želela, da se ime vidi tako na škatlici kot na voščilnici. Ta stil čestitke s svečko mi je zelo posrečen in všečen, zato ga večkrat uporabim. Čisto ta pravi je :-))
V škatlici sem tokrat naredila "dvojne" simbole. Bel simbol sem nalepila še na modro lepenko in ročno izrezala. Angelček je štanca, križ je šablona Spellbinders, oblekica je šablona Cottage Cutz, svečka pa je izrezana ročno.
Modro voščilnico in škatlico prijavljam na naslednje izzive:
HereComeTheBoys - use ribbon
CraftyMyLife - anything goes, but no cards
ABC - open-anything goes
DivasByDesign - tie a ribbon
CreativeCardCrew - punches/dies


Drugo naročilo je bilo za Klaro. Naročnica je želela, da izdelam dve voščilnici čimbolj različni; eno bolj resno in eno bolj otroško. In tako sta nastali spodnji dve voščilnici. Svečka in angelček sta narisana in izrezana ročno. Pobarvala oz. senčila sem ju kar z blazinicami VersaColor.



Voščilnica za tretje naročilo je v bistvu enaka kot zgornja, le da sem tukaj po želji naročnice dodala metulje.


Želim vam lep začetek tedna :-))

26 komentarjev:

  1. Lepa škatlica in voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si naredila,še posebno všeč pa mi je škatlica.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi krstni izdelki,
    sploh svečke so mi všeč
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo krstno zbirko si naredila.Tudi meni je všeč škatlica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe so, vse. Škatlica je pa res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je kombinacija škatlice z voščilnico, pa tudi ostale so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Very sweet and pretty! Thank you for joining us at ABC's Challenge! Good luck and be sure and play with us again!

    OdgovoriIzbriši
  8. Such gorgeous creations! Really love the box and what you did with the candle is so creative and beautiful! Thanks for joining us this week at Creative Card Crew!

    Mei
    CCC DT
    Love to Create DT
    Crazy Challenge DT
    Anyone for Anya DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni so tvoje voščilnice s svečko za prvo sveto obhajilo zeloooooo všeč. Seveda pa mi je všeč tudi škatlica... :)
    Lep začetek tedna želim...
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si uporabila reliefno mapo pri prvem kompletku. Kar pozabim kako so uporabne. Na beli osnovi je videti čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau vse zelo lepo, ampak škatlica zame zmaga :) Hvala ker sodeluješ na Here Comes The Boys in ABC challenge izzivu. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Pri teh tematikih si je res tezko ze namisliti kaj novega, ampak vedno znvoa je lepo pogledati kombinacije, barve in dodatke, ki nastanejo. Lepo si vse to skombinirala in naredila.

    OdgovoriIzbriši
  13. A splendid job! Love those candles! Thanks for joining us at Divas by Design this week. Hugs, Mirella

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako lijepi radovi. Prvi komplet mi se posebno dopada.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepi čestitki, nad škatlicami sem pa itak navdušena. Krasno. lep dan

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous creations. I love the explosion box design.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  17. Brilliant projects Andreja, love the way you made the candles.

    Warm hugs
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  18. Ta voščilnica s svečko je res posrečena. Svečka lepo izstopa. Škatlica pa je tudi super. xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely card and thanks for sharing with us at Divas By Design with our tie a ribbon challenge

    OdgovoriIzbriši
  20. Gorgeous cards and box, love the candle. Thank you for joining us over at The ABC Challenges this time and hope you join us again. Take care, Ann-Marie xxx

    OdgovoriIzbriši
  21. Stunning creations, especially the box - it's beautiful and I'm sure it will be treasured!! Thanks for sharing your talent with us at Here Come the Boys, love Jacky x

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovite čestitke in škatlica :-)

    OdgovoriIzbriši
  23. Zelo lepe so, škatlice so pa vedno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  24. What a lovely creation! Thanks for playing at Here Come The Boys! Hugs Woo & Donna xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.