sobota, 6. julij 2013

OSC Challenge # 233 - Anything Goes

Spet je sobota in pri OneStopCraftChallenge imamo nov izziv.
Ta teden ustvarjamo "KARKOLI",
samo za zabavo, ni sponzorja in ni nagrade!

Za tokratni izziv sem izdelovala škatlico za čajčke. Tokrat sem uporabila Donnin dizajnerski papir Bearly Mine Design - Vintage Fantasy v vijoličnih odtenkih. Da pa strani škatlice ne bi bile preveč monotone, sem nanje odtisnila nekaj štampiljk: čipkast krog, šopek rožic, metulja in pikapolonico.
.

Na sprednjo stran, kjer je odprtina, sem odtisnila Vladkin napis "Polna košara najlepših želja", saj je škatlica darilo za rojstni dan, ter štampiljko deklice, ki srka čaj in jo pobarvala s pomočjo Distress blazinic. Okoli pokrovčka sem dodala posebno rjavo čipko z bunkicami, na pokrovček pa sem dodala šopek rožic z metuljem.

Pridružite se nam na izzivu in ustvarite karkoli :-))

11 komentarjev:

  1. Andreja, takšna škatlica za čajčke je na moji "naredi" listi že kar nekaj časa :) Mogoče me bo tvoja vijolika spodbudila, da še sama naredim podobno. Enkratna je in ravno prav vsega je na njej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja krasna šatlica za čaj! In kako lepo si jo okrasila. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je zelo všeč. Super izvedba :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo vijolično škatlo za čaj si naredila, Andreja! Pa tudi napis ji zelo lepo paše. Nekoga boš zopet lepo razveselila s prekrasnim darilom :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. Predvidevam, da je veliko dela vloženega v tako škatlico. Čudovito darilo za ljubitelje čajčka. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je ta škatlica in zdi se mi tako simpatično in odlično darilce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit izdelek in super ideja. Verjamem, da bo nekomu polepšal dan:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale škatlica mi je pa res všeč. Še posebno zato, ker obožujem pitje čaja.Super barve in motiv si izbrala. Me pa zanima, če si osnovo škatlice tudi izdelala sama. Rob je čudovito izdelan. Meni nikoli ne uspe tako natančno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito darilce tale tvoja čajna škatlica.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.