torek, 10. september 2013

En glažek vinca ...

Vse odtise sem prejela od prijazne Simone, ki mi jih je z veseljem poslala na mojo prošnjo, saj sem jih nujno rabila, da bo voščilnica čimbolj tematska za ljubiteljskega vinogradnika. Voščilnice s temi motivi bodo še nastajale, saj mi jih je poslala kar nekaj! Hvala Ti :-)) Odtisi so bili tudi barvni in sem jih uporabila za spodnji dve voščilnici. Motiv na zgornji pa sem pobarvala z Distress Inki in vodnim čopičem. Kvadratna je bila narejena za slavljenca pri 60ih, ostali dve pa sem naredila na zalogo po dani skici za izziv Mojo Monday.
Za izdelavo ozadja voščilnic sem uporabila digi papir 


15 komentarjev:

  1. Krasne so! Všeč mi je papir, ki se poda k motivom.

    OdgovoriIzbriši
  2. všeč so mi luštni gumbki in postavitve. krasne! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako so lepe! Papir, ki si ga uporabila za ozadje, super paše k motivu :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, odlične su. Motivi su zakon.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštne, res, papir in motiv, kot bi bila kompletek;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Papir je fantastičen, izdelava pa tudi. Lep dan ti želim.Čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti motivi in prav lepo si jih sestavila v celoto!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je všeč izbor papirja in osrednji motiv. Lepo delo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne voščilnice, Andreja! Se ravno ukvarjam z isto tematiko (vinogradništvom) v teh dneh... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Res so čudoviti motivi. Lepo si jih naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepe, prav za prihajajoči čas ....
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.