torek, 1. april 2014

Bearly Mine Challenge # April - Spring

Mesec je na okoli in spet smo z vami
z izzivom pri Bearly Mine Challenge.
 April je v znamenju pomladi, torej je naša tema "POMLAD".
Spomladi začnemo tudi s sprehodi, zato taka voščilnica.
Za izdelavo voščilnice sem uporabila čudovite Donnine papirje iz njene zadnje serije Bearly Mine Design - Mixed Media2. Motiv papirja sem sprintala na željeno velikost. Ker je na sredini nekaj nepotiskanega dela, sem nanj odtisnila štampiljko Marianne Design in motiv pohodnice pobarvala Distress Inki. Malce težje sem barvala, ker papir ni namenjen temu, ampak je šlo in končni efekt mi je zelo všeč. Za piko na i sem odtisnila Vladkin napis "Kamorkoli greš, pojdi s srcem!" in dodala vrvico z gumbkom.

Pridružite se nam na izzivu s svojo voščilnico :-))


Naš sponzor:

 ki podarja lepo nagrado:

Domači sponzor:
ki podarja vavčer v vrednosti 15 £

12 komentarjev:

  1. Andreja, odlična je! Zelo mi je več osrednji motiv, kar elana ti da, da bi odrinil s sedeža. Tudi papir je krasen, hvala ker si pojasnila, kaj si uporabila. Skratka super voščilnica, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškano - še dobro da je v palnu sobotni pohod, drugače me je res prijelo da najdem čevlje in gremo hodit :). Fenomenalni papir si uporabila za podlago, tako cela voščilnica izpade zelo bogato :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč, da si odtisnila in pobarvala motiv kar na papirju za ozadje. Vrhunsko je izpadlo :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškana pohodnica ;) super papir si uporabila

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepo si napravila to sa motivom usred papira. Baš mii se sviđa čestitka.Odlična je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si se znašla in motiv postavila na del, kjer ni toliko potiska. Všečna in simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je všeč, da si odtis naredila kar na papirju za ozadje. Pravo motivacijsko voščilnico si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa z ozadjem in napis, ki paše k lepo pobarvanemu odtisu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super pride tole, ko si odtisnila odtis direktno na ta papir. Kot da je papir narejen prav za to :) Lepo pride.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa. Super si uporabila odtis na mixed media ozadju. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.