petek, 4. julij 2014

Friday Sketch #73

Pozdravljeni ljubitelji skic :-))
Tudi jaz sem ena izmed njih in vsi, ki me spremljate veste, da velikokrat naredim voščilnico po dani skici. In danes je še en razlog več za ustvarjalno veselje ... sem nova članica pri Friday Sketch, tako kot Maja. Vsake 14 dni nova skica, nova voščilnica ali drug izdelek in upam, da se nam boste tudi ve kdaj pridružile na našem izzivu. Prav lepo vabljene :-))

Po dani skici je nastala moja druga "mixed media" slika, tudi tokrat kot darilo za selitev v novi domek. Uporabila sem sponzorjevo digi štampiljko in vsak del, hišice in drevo izrezala posebej. Drevo sem sprintala večjega formata na zelen pisan papir in ga vstavila kot kotni del skice; sonce je drugi kotni del. Eno hiško "novi domek" sem pobarvala z Distress Inki
Platno, velikosti 20x20 cm sem najprej premazala z belo in svetlo modro akrilno barvo. Nato sem izrezala in nalepila sonce in drevo. Zlati lesk na sliki sem naredila s pomočjo barve v spreju.

Napis "Dom je tam, kjer je srce." je sprintan.
Pridružite se nam na izzivu :-))

Sponzor:
Faery Ink

7 komentarjev:

  1. Andreja, čestitam. Zelo mi je všeč kako si skico prenesla na platno. Čudovito darilo ob vselitvi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za članstvo v Friday Sketch! Super ti gredo od rok izdelki po dani skici. Tole je res lepo darilce ob vselitvi :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ku šus bi rekli pri nas
    čestitke za DT
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitke, nova clanica :) Kako lepo sije sonce na tole pisano hisko. Tako veselo in zabavno je tole platno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za DT! Fenomenalno darilce - tale tehnika ti gre super od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja, čestitam za DT! Pri meni skice niso prav priljubljene, tebi gredo pa odlično od rok, prav simpatično si izdelala tole platno! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.