četrtek, 3. julij 2014

Milk Coffee Challenge - White on White (Colored image OK)

Pozdravljeni :-))
Spet smo tukaj za vas z novim izzivom in digi štampiljkami Milk Coffee.  Tema za naslednjih 14 dni je "BELO na BELO". Naredite voščilnico ali drug izdelek v belem in se nam pridružite na izzivu, obarvate lahko le motiv.
Digitalno štampiljko sem pobarvala z Distress Inki in uporabila različne bele papirje. Štampiljka "Naj sneži" je iz Ustvarjalnega Dotika. Snežinke in božične zvezde sem izrezala s pomočjo šablon Mariane Design.
 
Upala sem, da bo vroče poletje in da nas bo ta voščilnica malo ohladila, ampak te dni ni prav nič vroče pri nas, kajne :-))

8 komentarjev:

  1. Ne, temperature so prav prijetne, tako da ohladitve niso potrebne :) Ampak vseeno je lepo pogledati kaksno zimsko voscilnico in belina tej tvoji zelo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous card, so sweet..Hugs Lozzy x

    OdgovoriIzbriši
  3. Si že začela z zimskimi ?? Lepa je in priznam, da si lepo združila belino in digico :):

    OdgovoriIzbriši
  4. O, a je že zima?Prava osvežitev tale voščilnica! Takoj, ko posije sonce, je meni že pošteno vroče....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, nič ni vroče te dni :-) Bo pa potrebno počasi začeti iskati ideje za novoletne voščilnice. Dnevi letijo s svetlobno hitrostjo :-)
    Super si se lotila izziva belo na belo. Odtis deklice mi je všeč. Zelo lepo si jo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja..zelo nežna voščilnica in všeč mi je postavitev snežink in božičnih zvezd. In res je...dnevi hitro minejo in pol leta bo hitro naokoli. Jaz pa ti vseeno pošiljam en vroč morski pozdrav iz Paga, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušna je in prav paše poleti pogledati nekaj zimskega. Tu se vedno spomnim na Ježka v Vesni, ki je poleti zimsko krajino slikal. :o)

    OdgovoriIzbriši
  8. Izbira barv je bolj primerna temperaturam kot letnemu času. Ma kjub temu je tvoja voščilnica fenomenalna in zelo prikupna :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.