ponedeljek, 11. avgust 2014

Inspiracija

Vladka in Tina želita v avgustu barvanje odtisov z dodanim verzom. Takoj me je potegnil njun izziv, saj zelo rada barvam motive štampiljk. 
Naredila sem preproste voščilnice s pobarvanim motivom Distress InkiVladkinimi štampiljkami "misli" in s  Tininimi šablonami rožic in srčkov.





Tako zelo so mi všeč, da že nastajajo nove. Pripravljam se namreč na letošnji ARTmarket v Logatcu in bodo prav te voščilnice letošnja "rdeča nit" :-))

17 komentarjev:

  1. Iii, ti motivi so tako lušni in tako lepo pobarvani, da jih je veselje pogledati :-). Krasne voščilnice si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalne so in super barvno usklajene :). Kdaj in kje točno pa je ta ARTmarket? Priznam, da prvič slišim, pa nisem daleč doma...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lansko leto je bil prvič. Sejem je v Gor.Logatcu v Grajskem parku, in sicer 28., 29. in 30. avgusta popoldan :-))
      Če te mika in če imaš čas, pa pridi na obisk!

      Izbriši
    2. Hvala za info. Upam, da mi uspe uleteti :)

      Izbriši
  3. Uuu, kako lepa serija. `Klanjam se` tvojemu barvanju :-)...pa tako lepe žive barve si izbrala. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna serija res. Meni so tako vsec motivi na beli podlagi, saj res pridejo do izraza. Vsec mi je, kako si vsaki dodala svojo barvno noto in prav vse stiri so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet ena krasna kolekcija in prav vse so mi všeč. Čudovito pobarvane in zelo sem jim poda osenčen rob.
    Želim ti lep ustvarjalni dan, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. uAUUU KAKO SO LEPE. Upaj živeti svoje sanje, ta je moja favoritka :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito! Tudi meni je ta stil zelo všeč in ga nameravam uporabiti za letošnje novoletne voščilnice. Vse si tudi zelo lepo pobarvala. Super serija!

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous little CAS designs and the images are so cute and superbly coloured.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe, preproste in zgovorne :)

    OdgovoriIzbriši
  10. oh tole je pa res prekrasno, všeč mi je CAS look! lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Vedno bolj so mi všeč take preproste variante voščilnic. Tvoje so res krasno uspele. Zelo lepo si jih pobarvala. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.