sreda, 3. september 2014

CRAFT-alnica # 116 - Čipke

Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "ČIPKE" je izbrala Janja.
Čipka je lahko čisto prava ali pa papirnata, lahko je odtisnjena ali embosirana, ali pa ...
Že nekaj časa je bila v glavi narejena tale voščilnica s polovičko iz čipk in s polovičko iz lepega dizajnerskega papirja, pa je prišla priložnost s tem izzivom. Čudovit papir je LOTV, štampiljka z napisom "Naj bo tvoj rojstni dan poln iskric in nasmehov" pa Mavelu.
Uporabila sem pravo čipko iz blaga in čipko iz papirja, ki je nastala s pomočjo robne štance Martha Stewart. Dodala sem rožice Wild Orchid in pentljo iz čipke. Pod šopkom rož je izrezanih nekaj venčkov iz šablone Die-namics.
Voščilnico prijavljam na izziv LOTV Pretty Papers
V mesecu septembru je z nami nova spletna trgovina

Darilnica Klavdija je del podjetja Storitve Klavdija in je rastla čisto tiho in počasi, bila je moj prosti čas, moja peta ljubezen. Letos teče že peto leto, odkar sem jo predstavila tudi vam, hkrati pa sem v začetku leta prišla do točke, ko se je bilo potrebno odločit ali zaključimo ali pa resno nadaljujemo J. Sedaj je hobi postal služba in vsak dan sem vesela in hvaležna, ker med ustvarjalkami resnično ni dolgčas. Trgovinica ponuja končne izdelke slovenskih ustvarjalcev ter ustvarjalni material za papirčkanje in nakitkanje. Z vsakim dnem rastemo in upam, da vam bom vedno lahko ponudila nekaj novega in zanimivega.

Najdete me na www.darilnica-klavdija.si ali FB strani (https://www.facebook.com/darilnicaklavdija.si?ref=hl). Po predhodnem dogovoru, pa me lahko obiščete tudi na Viru pri Stični, kjer si bom z veseljem vzela čas za vas.
Lep pozdrav, Klavdija


ki podarja lepo nagrado

nagrado prejmejo tudi vsi 3 TOP izdelki


Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji 
ter se nam pridružite s svojo voščilnico!

13 komentarjev:

  1. Prelepo voščilnico si naredila.In v barvah,ki so meni zelo všeč :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno si zložila vse plasti čipk in čudovito aranžirala šopek rožic. :-)). Papir je res lep.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kok fajn si jo naredila <3
    Pozdravček L.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivnu romantičnu čestitku si napravila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, bogata in romantična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Romantika na višku. Krasna, polna čestitka je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito, čipke so vedno modne in izbran je super izziv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf koliko čipk si uporabila v vseh palsteh - noro dobra ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. tole pa zgleda prečudovito in tisti prstani iz prejšnje objave so pa za dol past! lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep si skombinirala različne oblike čipk. Če želiš se lahko udeležiš povezovalega partija na http://www.tanyashandmade.si/2014/09/cas-1.html. Dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf...Andreja kako bogata in romantična voščilnica. Zelo lep papir si uporabila v ozadju in lepo dodala borduro MS. Tudi sama jo zelo rada uporabljam ;)))
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.