petek, 5. december 2014

Friday Sketch #84

Pozdravljeni ljubitelji skic;  tudi jaz sem ena tistih :-))
Danes je petek, vikend pred nami in čas za novo skico
SKETCH#84

Tokrat je moja voščilnica v eko barvah. Senčila sem z Distress blazinicami in dodala šopek rožic s trakcem. Napis "Naj vse tvoje sanje postanejo resničnost." je od Najlepšega Para. Voščilnico prijavljam v GalerijoMesecaDecembra.


Pridružite se nam na izzivu!
Želim vam lep vikend :-))

9 komentarjev:

  1. Vedno občudujem vintage voščilnice z dodatkom valovite lepenke, ko pa sama ustvarjam pa enostavno pozabim nanjo. Krasna je barvno in tematsko. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna interpretacija skice. Všeč so mi barve in valovita lepenka ustvari zelo lep 3d učinek. Rjava, modra in krem pa sodijo med ene izmed mojih najljubših kombinacij. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous take on the sketch Andreja, the flowers are beautiful

    Love and hugs
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit šopek in krasna voščilnica. :-) Tudi skica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu, tole skico si pa mega uporabila. Nežen šopek na valovitem kartoni izpade super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vintage z valovitko in nežno modra kombinacije je fantastičena kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo zelo zanimivo si sestavila voščilnico in rožice so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.