sreda, 1. julij 2015

Feeling Sketchy #124


Smo 1. v mesecu in čas je za novo skico pri Feeling Sketchy:

Takole sem jaz videla skico ...
Uporabila sem sponzorjevo digi štampiljko in dečvo pobarvala z Distress Inki. Napis "Življenja ne smeš samo živeti, ampak ga je potrebno praznovati!" je od Mavelu. Izrezano "Vse najboljše" pa od Najlepšega Para.


Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva.

10 komentarjev:

  1. Čudovita je Andreja! :-D Zelo mi je všeč kako si pobarvala slikico. :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. cartkana in take zanimive barve, uf, bi kar tale sladoled.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, dobro si opravila s skico, ki ni enostavna. Voščilnica je luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo skico si spremenila v pravo elpotičko. Šjora je čudovito pobarvana in dve pika poki prav lepo pašeta poleg :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful work with the digi Andreja... beautiful card!!!

    Hugs,
    Cathy
    Feeling Sketchy

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in domiselno si interpretirala dano postavitev. Pupika pa je vrhunsko pobarvana. .-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako všeč so mi tele tvoje postavitve. Vse znaš tako lepo skombinirati. Res je ljubka.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.