petek, 7. avgust 2015

GDT - Scrapping 4 Fun #48 - Anything Goes + Washi Tape


Spet me je doletela čast, da sem gostja pri Scrapping 4 Fun. Tema tokratnega 14-dnevnega izziva je "karkoli" + uporaba Washi traka. Preprosto kajne, zato se nam le pridružite na izzivu.
Naredila sem nič plastno voščilnico, saj sem Boken tehniko izvajala kar na osnovi za voščilnico. Krogci so tokrat v rjavih odtenkih. Počez sem dodala Washi trak in napis "Vse najboljše za rojstni dan" od Najlepšega Para, zato jo prijavljam v galerijo meseca avgusta. Za "piko na i" pa še svetleči dodatki (perlice, krogci).


Thanks Scrapping 4 Fun for GDT :-))

12 komentarjev:

  1. Andreja, prav vse na tvoji voščilnici mi je krasno...od barvnega `bokeha` do drobcenih okraskov. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great card Andreja. I never know what to do with washi tape!! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč kako si uporabila bokeh tehniko in wasdi trak paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepe kombinacije tehnik. krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card, love the Washi tape and the Autumn feeling. Can not wait for cooler weather.
    Thank you for your GD creation.
    Have a great weekend
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a pretty card! Love all the polka dots and butterflies! Congrats on your guest designing!

    OdgovoriIzbriši
  7. waw kako lepo ozadje si ustvarila. enkratna je! lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si se znašla, lepo si skombinirala bokeh tehniko in washi tape. Sama jih imam kar nekaj doma, pa jih ne uporabljam, ker ne vem kam bi jih dala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful Bokeh style card, Andreja, I love the earthy colours you used, have a wonderful creative weekend sweetie!

    Love and hugs
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite barve in zelo lepo narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Tile krogci v tej tehniki so prav fino izpadli, barva je pa itak moja, tako da je vse v najlepšem redu.čao

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna je! Super všeč mi je tvoj bokeg na belo osnovo. Vse štima. :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.