sobota, 24. oktober 2015

Orhideje


Nastale so nove voščilnice z orhidejami v različnih barvnih variantahUporabila sem štampiljko in šablono Najlepšega Para. Tudi nazobčan okvir je iz njihove šablone. Cvetovi so pobarvani z Distress Inki. Napisi so sprintani.







Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:
Najlepši Par - Galerija meseca oktobra

15 komentarjev:

  1. Kako lepe barvne kombinacije in čudovito barvanje. Tudi tale orhideja bo kmalu romala na moj Wish List Najlepšega para. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. res so krasne barve in ti citati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse voščilnice so Lepe!!!! Moram pa priznati, da mi je voščilnica z vijoličnimi orhidejami najlepša!
    Lp, Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous, beautiful cards.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  5. Ohideje, ki jih občudujem pri vseh ustvarjalkah, le moje mi niso všeč:) Vse barvne kombinacije so lepe, če še za kakšno pomisliš, da mogoče ne bo "pasala" jo vidiš v živo in ugotoviš, da pri barvah ni omejitve. Dopolni še besedilo in tako so popolne:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe orhideje v vseh barvah in ko je zraven še lepa misel ali verz, je voščilnica popolna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so v vseh barvnih kombinacijah. Lepe misli si dodala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite orhideje, lepa misel, potem človek kupi še takšno kombinacijo prave orhideje in nastane prelepo darilo. Voščilnice so lepe v vseh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe so. Orhideje pašejo na vsako voščilnico, namenjeno ženskam.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepe barve... všeč so mi , da so bolj živahne...Super izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite orhideje....moje šablonce pa so še vedno neodprte...ne najdem ideje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si se poigrala z orhidejami.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne orhideje si postavila na voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz ti bom pa napisala samo hvala, ker si me spet spomnila na te čudovite orhideje, sem kar malo pozabila na te šablone....v čudovite barve si jih oblekla. čao

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.