sreda, 2. december 2015

Zimska pokrajina


CRAFT-alnici še vedno lahko ustvarjate na temo "naredi zimsko sceno" in tudi pri meni je nastala še ena in sicer za izziv pri 52 Christmas Card na temo "sponging". Ogledala sem si video pri Brendi in takoj sem se navdušila nad to tehniko "senčenja".

 Smrečice so štampiljka Memory Box, napis "želimo vam čarobne in doživete praznike" pa je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca decembra.


Poskusite, tehnika je zelooo terapevtska :-))

22 komentarjev:

  1. WOOOOOOW!!! Andreja, ČUDOVITA je!!!! :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. OOo kako lepa zimska pokrajina, kot v pravljici..
    Preprosto, čudovita je! :)
    Tole tehniko si pa že dalj časa želim preizkusiti. Hvala za povezavo do videa. Sedaj pa zagotovo ni izgovorov, da ne poskusim. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantasttična
    tale snegec deluje, kot pravi
    super je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno zimsko pokrajino si ustvarila. Všeč mi je tudi uporabljena štampiljka.

    OdgovoriIzbriši
  5. superbe Andreja, c'est tout a fait a ce style que je pense pour cette technique, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauu. Kakšna nočna idila, bravo. Kot bi jo vzel iz kakšne slikanice. Mojstrica si,bravo.

    OdgovoriIzbriši
  7. This is really lovely Andreja, a fabulous wintry scene xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Že v prvo ti je uspela takole čudovita slika? Prav res je prelepo, jaz se kar namatram s tem senčenjem, vedno se mi poznajo krogci od penic. Zdaj bom poskusila še z gobico, kot Brenda. Hvala za povezavo .)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, tvoja zimska pokrajina je tako realistična, kot pogled skozi okno. Krasno si senčila. Popolnoma sem navdušena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pridna učenka si bila! Voščilnica je prelepa in zimska pokrajina je videti zelo, zelo resnična.

    OdgovoriIzbriši
  11. To zimsko nočno senčenje je pa letos tudi mene čisto vrglo od navdušenja...saj sploh ni tako težko, samo vztrajnost in prave modre distresse je potrebno imeti pri roki...tale tvoja me spominja na razglednice, ki smo jih včasih pošiljali s smučarije....tako resnična je, ne samo noč, tudi sneg je kot pravi....pa še nekaj sem opazila, to sploh ni tvoj stil ampak ti paše in še več...obvladaš. čao

    OdgovoriIzbriši
  12. wow, čudovita je Andreja. kako lepo sije luna in hribčki so perfektni. Res zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno zimsko pokrajino si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hura za vse terapevtske tehnike :-))) Tvoja voščilnica pa je čisto izjemna!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno zimsko pokrajino si prikazala na svoji voščilnici

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna je. Prav "sliši" se tišino in čuti mrzel zimski zrak.

    OdgovoriIzbriši
  17. Andreja, noro lepa je in tako zelo realistična. Ta tehnika je tudi meni zelo všeč, ampak mi nikakor ne uspeva. Ostajam raje pri svojem "mešanem" packanju.

    OdgovoriIzbriši
  18. čudovito senčenje.. prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  19. Oh wow! This is just stunning. I love the sponged sky and the depth on the snowy hills. Beautiful. Thanks so much for playing along with our technique challenge at 52CCT this week! Good luck with the DT Call.

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovita je in res lepo osenčena!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.