sreda, 16. marec 2016

CRAFT-alnica # 156 - ČASOPISNI PAPIR


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo "ČASOPISNI PAPIR" je izbrala LiLi.
Na izdelku moramo uporabiti časopisni papir kot ozadje ali osrednji motiv.
Jaz sem ga uporabila kot ozadje, nisem pa nič vprašala LiLi, če je dovoljeno, da ga skoraj zakrijem .-)) Sedaj je že kar je in prav všeč so mi ti papirnati pirhki.

Plastične jajčke (te sem imela doma) sem najprej oblepila s časopisnim papirjem. Nato sem čez vse premazala Gesso. Kasneje sem jih pošpricala s spejem Perfect Pearls Mists (sunflower sparkle + interference red). Potem pa se je začelo krašenje, to pomeni, da sem dodala čipko, trakce, vrvico in gumbek. Na vrhu pa dve papirnati rožici, katere sem naredila iz eko papirja in ga zvila v rožico. Ko so bile rožice narejene, sem še te pošpricala z Mistom perfect pearl.




 
V mesecu marcu je z nami spletna trgovina
 
Pokukajte tudi k LiLi, Tini in Tanji ter naši marčevski gostji Dusi ustvarja in se nam seveda pridružite s svojim izdelkom.
 

20 komentarjev:

  1. Dobro si se znašla z mixed media tehniko. Hvala za idejo za okrasitev pirhov. Se moram tudi sama lotit nove dekoracije, sicer bom že tretjo leto zapored imela aranžma s pirhi, obdelanimi s servietno tehniko ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jajčka zaviti v papir na umetniški način je izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja odlična ideja, pa še papirja ti ne bo potrebno voziti na odpad:)) No brez heca, pirhi so hudo inovativni in lepi. Mislim, da Lili ne bo imela nič proti "pokritemu" časopisu. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne jajčke. Super ideja uporabe časopisnega papirja in prav lepa dekoracija za prihajajoče praznike.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno si tole naredila.
    Ko tako gledam tvoje fotke, ma kar malo srbijo prsti, da bi tudi jaz delala kakšno "eko" dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasna dekoracija in super uporaba starega časopisnega papirja.
    Sedaj niso več samo plastična jajčka, sedaj so umetnine. Všeč so mi vrvice, pa trakci in čipke, pa gumbi in rožice, všeč mi je kako si jih okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prima si tole naredila, zelo mi je všeč. Prav nič ni narobe, da si časopisni papir zakrila z barvami in misti. Še vedno se vidi, da je uporabljen taprav časopis.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako,dobra ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zares dobra ideja. Kaj vse se da narediti iz časopisnega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivi so in krasna velikonočna dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super okrasje si izdelala na na izviren način uporabila časopisni papir.

    OdgovoriIzbriši
  12. O super dekoracija ampak mislim, da bo Lili še fino gruntala, ali te spusti skozi sito ali ne...tvoj papir se nič ne vidi....ne vem ne vem:-)) Mi je pa izziv zelo zanimiv, nekaj posebnega.
    Ti si za praznike že pripravljena, še kakšna potička in šunka, pa pridemo lahko k tebi na malčko. čao

    OdgovoriIzbriši
  13. Aha, berem da je "šefica" Lili dovolila zakrivanje časopisnega papirja. :-)) Tvoja jajčka so fantastična. Super si jih okrasila in nam še pravočasno dala super idejo za praznično dekoracijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Andreja, s temi tvojimi domiselnimi pirhi si pošteno razmigala ustvarjalni del možgančkov, krasno si se znašla in super speljala, zelo lepo in posrečeno, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. tole je pa tako lepo, perfektna dekoracija, vsi ti detajli so mi všeč - res prave umetnine. sem te pogrešala v petek!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.