petek, 11. marec 2016

{Sizzix} Ozadje s pobiranje barve


Nad pobiranjem barve me je navdušila Martina, sem si pa ogledala tudi video. Jaz sem naredila ozadje kar z markerji Distress Ink, saj imam doma 10 osnovnih barv. Ko sem jih začela uporabljati, pa sem ugotovila, da so nekateri že zelo suhi, zato ozadje ni tako intenzivnih barv. Škoda mi je bilo zavreči ozadij, ki sem jih ustvarila, zato sem jih vseeno uporabila. 

S tema dvema voščilnicama se prijavljam tudi na inspiracijski izziv, ki ga imata tokrat Vladka in Tina pod imenom "z voščilom izdelano ozadje" in v Galerijo meseca marca Najlepšega Para. 

Iz šablone Olivia sem izrezala listke in rožice ter jih senčila z blazinicami Distress Ink. Napis "zate" od Najlepšega para je embosiran; uporabila sem prozoren embos prah in ga zapekla z grelno pištolo.



Oglejte si še SIZZIXov marčevski inspiracijski video.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






13 komentarjev:

  1. Mislim da ti je ozadje s pobiranjem barve odlično uspelo. Zelena mi je top!

    OdgovoriIzbriši
  2. res krasna ozadja, hvala za link, moram pogledat. pa spet te lepe šablonice!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau, zelo lepo sta izpadli. Tele šablone pa so zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako čudovito ozadje je nastalo, pa čeprav s suhimi distressi. Za distress blazinice obstaja sprej za vlaženje blazinic, misliš da ne bi dosegla isti učinek tudi pri flomastrih??? čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, super ti je uspelo.In zelo lepe šablonice si uporabila. Tudi sama imam video shranjen, da si ga še enkrat ogledam in se končno lotim te tehnike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita ozadja si ustvarila. Super si sestavila šopke na voščilnicah. :-) Všeč mi je tehnika pobiranja barve. Jo bo treba preizkusiti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro si pobirala barve:) kako točno pa to gre, si grem pa sedaj pogledat še video. Obe voščilnici sta lepi v svojih barvah in z lepimi dodanimi cvetovi. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fino ti je uspelo, sploh pri prvi so mi všeč prelivi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, tudi mene je Martina uspela navdušiti s to tehniko. Upam, da mi kmalu uspe kaj sčarat. Tvoje odlične voščilnice na to tematiko so samo še dodatna spodbuda. Res lepe, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelivi na voščilnicah so prelepi in jaz imam doma Martinino voščilnico ki je v živo še lepša. Tvoji voščilnice se čudovito barvno prelivajo in z dodatki sta pravi lepotici. Hvala za video, ga grem kar pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi voščilnici, res sta mi všeč. Bo treba enkrat probat.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobra so ta tvoja ozadja, taka čisto posebna in lepo si jih dopolnila z izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale ozadja so pa res nekaj posebnega...lepo ti je uspelo

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.