torek, 26. julij 2016

Zelenje


Julijski mesečni izziv pri Cottage Cutz se imenuje "zelenje".
Ozadje voščilnice sem naredila kar z Distress Ink blazinicami in sicer z rjavo "frayed burlap" in rumeno "fossilized amber". Iz ovalne šablone se izrezala 2x. Prvič sem uporabila cel izrez in senčila s svetlo zeleno "shabby shutters" in z malo temnejšo "mowed lawn". Drugič pa sem uporabila samo obroč z zelenjem, katerega sem senčila s temno zeleno blazinico "forest moss". Voščilnica je velika 10x10 cm.

6 komentarjev:

  1. vau, tale je pa čisto posebna, kakšni krasni efekti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi delno pobarvani deli. Super pride.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč kako si pobarvala vse te dele. Krasno je izpadlo in hvala, da si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo ozadje in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč, tako grunge deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno senčenje. Všeč mi je voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.