nedelja, 18. september 2016

DOPUSTniške


Poletnih dopustov bo definitivno konec, saj je pred vrati tetka jesen. Ampak pri meni so nastale še čisto poletne voščilnice za okrogle obletnice :-))

 Avtodom sem oblikovala in izrezala ročno. Oba kužka sem našla na netu, ju sprintala, pobarvala in izrezala. Slavljenec ima namreč avtodom s katerim veliko potuje in dva kužka, manjšega in večjega.  Zemljevid v ozadju je dizajnerski papir.


In še ena za ljubitelja VW kombija. Kombi sem našla na netu v črno beli varianti in ga pobarvala z rdečim Distress markerjem. Tudi prtljago sem sprintala, izrezala in namestila na kombi, ozadje pa je od te štampiljke. Napis "Nikoli nismo prestari za doseganje novih ciljev ali novih sanj." je Vladkin.


20 komentarjev:

  1. Obe sta lepi, ampak avtodom s 'čuvajem' zraven je pa fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrhunski sta, obe. Avtodom pa še posebno, ker je ročno in zelo natančno izrezan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje tematske voščilnice so mi bile vedno všeč....izredno domiselne in navihane. Pohvala za izredno lepo oblikovan in izrezan avtodom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo si se potrudila,obe voscilnici sta čudoviti lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštne počitniške voščilnice si naredila...avtodom je prav simpatičen:)

    OdgovoriIzbriši
  6. S tema voščilnicama si še čisto dopustniška. Ob današnjem vremenu ju je prav fajn pogledati in obujati spomine na poletje. Lepi sta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi hi..tale dva cucka sta prav lušni zverinici ob avtodomu. Upam pa, da je šofer kombija potegnil zavoro, ker drugače se bo lahko vpisal v potapljaški tečaj, da bo spravil avto ven iz tega morja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi sta obe, avtodom pa še posebaj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe so tvoje poletne voščilnice. Ideja z avtodomom je tudi meni več kot všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj ne vem, katera me bolj navdušuje; prva ali druga - ne obe. Le kako prideš na idejo ročno narejenega avtodoma?, mislim, da si ga bom dala v "spomin", mogoče mi kdaj pride prav in te že sedaj prosim za dovoljenje za plagiatorstvo:))). Tudi kombi je svetoven in skupaj z napisom odlična voščilnica. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Super sta, sploh avtodom je top :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo si se potrudila in izdelala krasni dopustniški voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja these are just such fun travel creations.
    This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  14. Super avtodom si naredila :) Pa tudi druga mi je všeč, sploh kako si se znašla s prtljago in avtom ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prav kulske so. Tematske so tudi meni zelo všeč. Dobro si ujela prejemnika in njune interese.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.