sobota, 13. januar 2018

52 Christmas Card Throwdown: January - Colours


Prav lep sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown.
Teden je minil kot bi mignil in že imamo nov, tokrat barvni izziv. Nagovorile so me tradicionalne barve, tako da želim videti voščilnico v RJAVI, RDEČI in KREM barvi.

Drage moje, zelo sem ponosna na vas, da mi tako pridno sledite in da ste že začele s prazničnimi voščilnicami. Sem se prav malo nasmejala, ko sem brala vse vaše objave in naj ta zaobljuba res pri vseh obvelja :-)) Sem pa pogrešala našo inšpektorico Mojco. No, ona ima menda škatlo 2018 že polno, tako da ji je kar malce oproščeno. Ampak vseeno Mojca se nam kdaj pa kdaj pridruži s svojo novo voščilnico tudi ti :-)))) Inšpetkorico pa kar špilaj in vzpodbujaj ostale punca s prijetnimi komentarji .-) Zlate ste!
 
Ko sem pomislila na rdečo barvo, mi je pod roke prišla čudovita SIZZIXova šablona božične zvezde. In tako je nastala tale praznična voščilnica z napisom "SREČNO" (izrez Najlepšega Para), zato voščilnico lepim v Galerijo meseca januarja.


Lepo vabljene na naš izziv v določenih barvah!



13 komentarjev:

  1. Čudovito voščilnico si naredila,božična zvezda pa je skoraj kot prava.Upam,da mi bo čas dopuščal,da se pridružim tudi sama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, s to božično zvezdo se že nekaj časa spogledujem, res je ena lepših. So mi jo na Sizzixovi razprodaji oddali pred nosom:). Ta barvna kombinacija je ena lepših pri božičnih voščilnicah in hvala, ker si jo izbrala za tokratni izziv. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je! Super božična zvezda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Your vibrant poinsettia is so lovely, what a wonderful die you have. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna. Inšpektorici pa res nič ne uide. Če bi bila povsod taka kontrola, bi pa bil red ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem ponosna nate, da nas tako dobro zastopaš in vodiš po izzivih :)
    Čudovito narejena božična zvezda.
    Želim ti lep nedeljski dan,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, kako lepo si umestila napis....krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res si okužila že marsikatero, ki ti je bila konec leta še kako hvaležna. Sama raje niti pomislim ne na to, da bi se lahko držala celo leto ;) Mogoče pa se vam tu in tam tudi pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Stunning! Love those touches of glitter on the poinsettia, April xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si ustvarjala. Božična zvezda lepo "cveti" na tvoji voščilnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Le rouge est à l'honneur pour toi Andreja, magnifique fleur de noel très festive, biz

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh, wow...what a gorgeous card. I adore your 3D effect and the beautiful distressing technique.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.